reklama

Istota piatkov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Chcel by som mať istotu, že piatky
sú jatky celotýždňového stresu
že piatok zabezpečí presun
bezstarostných chvíľ na víkend

Taká istota sa občas zíde
po týždni čo bezhlavo vytrhal
pár dní z kalendára

V piatok neberte ma vážne
Len tak táram...


 Báseň pred 3 rokmi Vo váze kúsok dúhy
 Báseň pred 2 rokmi Origami

---------------

P.S.
Pred týždňom, v piatok, ma v Bruseli zrazila električka. Dejú sa aj prozaické veci... Na priechode, semafor: zelená. Našťastie sme to obaja, aj ona aj ja, prežili bez väčšej ujmy. Trochu pokrivkávam a mám citlivý zadok (narazený) a pocit, že pred týždňom si moji anjeli strážni zaslúžili pozvanie na pivo. Ináč fajn. :-)

Jaromír Novak

Jaromír Novak

Bloger 
  • Počet článkov:  1 024
  •  | 
  • Páči sa:  14x

spravodajca TASR v Bruseli Zoznam autorových rubrík:  rýmovanévoľnobeh na voľnoveršpoEROtikaminiatúrkysonetyrondeltrioletkyhaikupoetika hrouDievčatkoNEPRESNÝ VESMÍRdetipredetipredetipre

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu