reklama

Antisezónna

(-7)  pomôžte mi vybrať najlepšie básne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)


Túžim sa obliecť do leta
dozrieť s jesennými plodmi
na zimu na juh odlietať
na jar neviný sa zrodiť

No leto si členok vyvrtlo
jeseň zlomila si nohu
jar je len pannou vychrtlou
zima pochrapkáva v rohu

A tak zmätene čakám na leto
z jesene mám mierne obavy
Po zimonočných dlhých záletoch
či sa vám na jar vôbec objavím?


 Báseň spred 2 rokov: Potichu unieraš…
 Báseň pred rokom: Pianista



/////////////////// MOJICH 10 NAJ! ////////////////
--- po dlhšom triedení (pred ukončením 1001 básní) som vybral 50 svojich vecí, ktoré sa mne najviac páčia, alebo ku ktorým mám nedefinovateľne blízky vzťah. Počas posledných 7 dní uverejním každý deň link na 7-8 básní. Ak máte čas a chuť skúste mi každý deň vytipovať 1 - 2, ktoré sa VÁM najviac páčia. na konci urobím malý prehľad THE BEST... Vďaka! :-)

1. SÉRIA :

Netma *** Nočné memento. To ***  Veslá ***  Genezis ***  Nemožnosť čistoty ***  Nedeľné rána *** Zmenáreň  ***  Na druhom brehu 




Jaromír Novak

Jaromír Novak

Bloger 
  • Počet článkov:  1 024
  •  | 
  • Páči sa:  14x

spravodajca TASR v Bruseli Zoznam autorových rubrík:  rýmovanévoľnobeh na voľnoveršpoEROtikaminiatúrkysonetyrondeltrioletkyhaikupoetika hrouDievčatkoNEPRESNÝ VESMÍRdetipredetipredetipre

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu