reklama

Kovanie echa

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)


V kováčskej dielni
som koval veľké echo

do sveta som púšťal svoj mladý hlas
čakal na ozvenu

Čakajúc
som si ani nevšimol, že prechod
sa už dávno uskutočnil

Odskakujúce iskry
na podlahe
vytvárajú divné koláže...
a ja sa márne
márne snažím spomenúť

na ten presný moment
keď mlat
mi v ruke oťažel



 Báseň spred 2 rokov: Nevrtuľníky
 Báseň pred rokom: Mrazivookenné haiku



Jaromír Novak

Jaromír Novak

Bloger 
  • Počet článkov:  1 024
  •  | 
  • Páči sa:  14x

spravodajca TASR v Bruseli Zoznam autorových rubrík:  rýmovanévoľnobeh na voľnoveršpoEROtikaminiatúrkysonetyrondeltrioletkyhaikupoetika hrouDievčatkoNEPRESNÝ VESMÍRdetipredetipredetipre

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu