reklama

Diaľky

(DLII)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
sa tam v diaľke podoba má mení...
sa tam v diaľke podoba má mení... (zdroj: jnk)

A keď i niekde schovaný za slovom
vietor sa zakolíše tíško
pošepnúc ti – ostávaj mi zbohom
ja odídem a predsa som tak blízko

Som ako dotyk, čo z tepla pramení
nedokončené chvíle pokoja
Neporovnávaj ma s lístím, s kamením
ak niekde zablúdiš všade budem ja

Aj keď v prízraku odbehnutých dní
sa tam v diaľke podoba má mení
ty sa neplaš vzdialeností. Spi
svoje malé šťastie nájdeš v snení

Jaromír Novak

Jaromír Novak

Bloger 
  • Počet článkov:  1 024
  •  | 
  • Páči sa:  14x

spravodajca TASR v Bruseli Zoznam autorových rubrík:  rýmovanévoľnobeh na voľnoveršpoEROtikaminiatúrkysonetyrondeltrioletkyhaikupoetika hrouDievčatkoNEPRESNÝ VESMÍRdetipredetipredetipre

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu