reklama

Moja zvláštnosť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som zvláštny až natoľko že viem

že som zvláštny

Mastný fľak mi nikto

nezobral zo dna taniera

Som majiteľ strašiakov

som pastier vrán

chleba som rozdal

vtáčkom sirotám a iným bláznom

V prázdnom kufri

teraz sedím celkom sám

kormidlujem ku otvoru fľaše

a cítim sa zvláštne

bez vesiel

a boxerských rukavíc

ako autor tisícok skíc

tela ktoré vyhadzuje svedomie

a kričí:

„Nech vstúpi ďalšie!“

Jaromír Novak

Jaromír Novak

Bloger 
  • Počet článkov:  1 024
  •  | 
  • Páči sa:  14x

spravodajca TASR v Bruseli Zoznam autorových rubrík:  rýmovanévoľnobeh na voľnoveršpoEROtikaminiatúrkysonetyrondeltrioletkyhaikupoetika hrouDievčatkoNEPRESNÝ VESMÍRdetipredetipredetipre

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu