reklama

GaLEOn šťastia

Moje tretie dieťa je syn. Leo. Takmer 7 mesiacov. Bola by škoda, aby len jeho staršie sestry mali básne písané na telo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Leo
Leo (zdroj: jnk)



 

Znežneli mi ruky
Do štyroch svetových strán rozrástla sa hruď
Tvoj domov. Bezpečný atómový úkryt
Ruky, na ktorých smieš plakať a odísť z nich do sveta
- len mi tam nezablúď...

Postrácal som vrásky
Úsmevmi si vyžehlil v nás nariasené letá
Chcem si ich zapamätať, zarámovať, zaskliť
tie bezzubé chvíle. Na potom a navždy
vo fotoalbumoch budeme sa stretať 

Sú ťažšie moje kroky
v objatí keď plačeš. Náš unikátny valčík
empatia chvíle, memento keď aj oči zmokli
Chcem nabažiť sa chvíle čo vyprchá tak rýchlo
Láska na celoživot? Ani tá nestačí!

Jaromír Novak

Jaromír Novak

Bloger 
  • Počet článkov:  1 024
  •  | 
  • Páči sa:  14x

spravodajca TASR v Bruseli Zoznam autorových rubrík:  rýmovanévoľnobeh na voľnoveršpoEROtikaminiatúrkysonetyrondeltrioletkyhaikupoetika hrouDievčatkoNEPRESNÝ VESMÍRdetipredetipredetipre

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu