reklama

Bosý a more

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)


Nie som svätec, chcem povedať vlnám
vždy keď mi nutkavo
umývať chcú nohy

Medzi dvoma brehmi
je túžba po diaľkach mora plná
Príliv a odliv
ako večný umývací pohyb

V neúnavnom slede
tie vlny dobiela divé pláže orú
a do piesku mušľami píšu
záhadne múdre slohy

Nie som svätec, povedať chcem moru
vždy keď mi nutkavo
umývať chce nohy


 Báseň spred 2 rokov: Program (vypni ma)
 Báseň pred rokom: Neskoro blázon



Jaromír Novak

Jaromír Novak

Bloger 
  • Počet článkov:  1 024
  •  | 
  • Páči sa:  14x

spravodajca TASR v Bruseli Zoznam autorových rubrík:  rýmovanévoľnobeh na voľnoveršpoEROtikaminiatúrkysonetyrondeltrioletkyhaikupoetika hrouDievčatkoNEPRESNÝ VESMÍRdetipredetipredetipre

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu